اخبار روز

اکوکارا

اولین رسانه دنیا-1605

اخبار

Backgrounds newspapers

اخبار اطلاعات مربوط به رویدادهای جاری است، که ممکن است از طریق بسیاری از رسانه های مختلف از جمله : شبکات اجتماعی ، تلوزیون ، رادیو، سیستم های پستی ، یا از طریق وبسایت ها به مخاطبان ارئه شود.

از 400 سال پیش تا کنون

موضوعات اخبار

New confetti concept

که این اخبار شامل موضوعات متداولی از قبیل جنگ ، دولت ، سیاست ، آموزش ، بهداشت ، محیط زیست ، اقتصاد ، تجارت ، مد و سرگرمی ، و همچنین رویدادهای ورزشی ، رویدادهای عجیب و غریب یا غیر معمول است. اعلامیه های دولتی ، مربوط به مراسم سلطنتی ، قوانین ، مالیات ، بهداشت عمومی و جنایتکاران و … می باشد. تحولات تکنولوژیکی و اجتماعی ، اغلب توسط شبکه های ارتباطی ، سرعت انتشار اخبار را افزایش داده و بر محتوای آن نیز تأثیر گذاشته است.

شروع حرفه روزنامه نگاری - 1701

انواع خبر

خبر در انواع مختلفی ارائه می شود که عبارتند از:

۱. اخبار روز

۲. خبر پوششی

۳. پیش خبر

۴. خبر کوتاه

۵. خبر اکتشافی

   و

اگر هنوز عضویت طلایی / VIP را ندارید برای دریافت اخبار روز دلخواه خود کافیست

اخبار روز
در
سایت اکوکارا

2021

اخبار اکوکارا

Newspapers and Open Laptop with Blue Screen. Lots of Business Journals and Computer. Magazines with News and Notebook Connected to Internet for Latest Data. Concept for Information and Communication

همانطور که میدانید ، “اخبار” معمولاً حاوی ارائه اطلاعات جدید است، بنابراین سایت اکوکارا این امکان را به اعضای سایت خود می دهد تا با انتخاب ژانر خبری مورد علاقه خود به صورت مستمر از جدیدترین اتفاقات و اخبار انتخابی خود آگاه شوند.  

2021

تیم اکوکارا

istockphoto-56194826-612x612

تیم اکوکارا در تلاش است تا برای اعضای سایت و دوستداران اخبار روز همواره سایت را برای انتشار به روزترین خبر ها در انواع کتگوری و

موضوعات در دسترس شما عزیزان قرار دهد تا هر یک از اعضای سایت با هر سلیقه ی خبری اعم از سیاسی ، اقتصادی ، ورزشی ، هنری و سرگرمی ، سلامتی و تندرستی و … بتوانند روزانه موضوعات مورد علاقه خود را دنبال کنند و از خبر های مرتبط با آن موضوعات آگاه شوند.بنابراین اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که روز خود را با اخبار روز شروع می کنید می توانید با عضویت در اکوکارا روز خود را با برجسته ترین اخبار شروع کنید و به پایان برسانید. 

تاپ ترین موضوعات

سیاسی 89%
اقتصادی 61%
ورزشی 71%
بهداشت و سلامت 50%
هنری و سرگرمی 85%

تماس با ما

اکوکارا
Logo
سبد خرید